#418 – Внутрішня гра дизайнера. Від презентацій Apple до реального проєкту. Або як одна стаття повернула мені настрій.

Зараз працюю над одним проєктом для свого клієнта, знайомого, дуже поважної для мене людини. З такими клієнтами працювати завжди у два рази важче, ніж зі звичайними клієнтами.

Почали з того, що я показав референси про те, як має бути. І, звісно, показав презентацію Apple та багато інших крутих дизайнів та концептів. І ось у певний момент клієнт розуміє, що у нашого дизайну немає “вау”-ефекту. А я розумію, що потрапив у пастку, бо я одразу задав планку, якої, звісно, не зможу досягнути ні за яких умов. Адже для такого дизайну потрібні професійні фото, тексти. Дизайн у цих компаніях розробляють цілі відділи, людей шукають по всьому світу. А я просто самоучка-дизайнер. Та всі дизайни та тексти я маю зробити з нуля, використовуючи матеріали з інтернету.

Це трохи вибило мене з колії. Але сьогодні я згадав свою статтю про внутрішню гру. Я почав критикувати себе, думаючи, що я поганий дизайнер, що я не можу виконати проєкт. Але потім я зрозумів або згадав, що це нормально. Що іноді проєкти не вдаються, хоча ти робиш все те саме. Але це як у грі в покер: іноді просто приходять не ті карти, іноді міняються суперники. Але це не означає, що ти поганий гравець, а я поганий дизайнер або розробник, або погана людина. І я прямо видихнув.

Я спокійно сказав клієнту, що це нормально, що я не можу зробити такий дизайн. І це, до речі, важко сказати, що ти чогось не знаєш, не вмієш, або просто не можеш зробити. У певний час я перестав доказувати щось людям, бо на це йде багато енергії. Ментальної енергії. А вона дуже повільно відновлюється.

Краще направити фокус на те, що виходить, на те, що приносить задоволення, а не на докази. І це можуть бути докази не тільки для інших, але й для себе.

Фокус на стан

І саме головне – не зависати в цих станах. Це саме головне, над чим я стараюсь працювати. Наш стан – ментальний та фізичний – це база, фундамент. Особливо у такий складний час, як зараз.

Також важливий момент, який я зрозумів минулого року: саме головне в роботі – це отримувати задоволення від неї, отримувати енергію. І це важливіше за гроші, які ми отримуємо за роботу. Бо якщо ми страждаємо, виконуючи проєкт, то ми починаємо переносити це на інші проєкти, інших клієнтів. Але ж я зробив багато класних проектів, клієнти задоволені. Наприклад, зараз одному клієнту я роблю вже сьомий сайт.

І це не означає, що клієнт якийсь не такий. Просто так склалися обставини. Просто зараз у нього просто немає настрою, або в мене мало енергії. Просто такі карти випали. Тут треба це зрозуміти та шукати інші проєкти. А не вважати клієнтів поганими, себе поганим розробником.

Головне – швидко переключити увагу на те, що виходить, на те, що дає енергію, та не залишатись у поганому стані.

Такий шлях. Всім мир!

Корисні матеріали, сервіси та підписка

Телеграм канал – Інформаційна безпека мозку для ментального здоровʼя

Телеграм канал — Переконання та стратегії для росту, щастя, успіху

Тренажер для вивчення іноземних мов Words

Матеріали для продажників [ в розробці ]

Матеріали з маркетингу [ в розробці ]

>> Отримати відповідь на питання, яке вас цікавить

Розробка сайтів під ключ

Підписатися в Телеграмі [ там ділюсь короткими думками, музикою та анонсами статей ] , Ютуб [ тут різними корисними відосами ] та x.com

Було корисно та цікаво – підпишись, поділись та перешли друзям!