#427 – Хороша історія краща за будь-який аргумент. Чому маркетинг має йти попереду вашого продукту?

У 2007 році найвідоміший скрипаль у світі Joshua Bell разом із американським виданням – вирішили провести експеримент.

Провести 43-хвилинний концерт, який він зазвичай давав у Симфонічному Холлі – у переході метро.

Граючи на старовинній скрипці вартістю 3,5 м доларів, яку зробив сам Страдіварі.

За 43 хвилини повз нього пройшло більше 1000 людей.

З яких лише 7 зупинилися для того, щоб послухати найскладнішу у виконанні скрипкову композицію.

Заробив він трохи чимало 52 долари.

Хоча зі звичайного свого 43-хвилинного концерту він заробляв щонайменше 600.000 доларів, а концерти у нього розписані на рік уперед.

Що показав цей експеримент?

Маркетинг – завжди попереду продукту.
Як би ваш продукт не був унікальним, це нічого не означає саме по собі.

А це вкотре підтверджує те, що сильна історія – працює набагато краще за будь-який маркетинг.

І саме вона приносить найбільше грошей.

Хочеш більше клієнтів та грошей? Створюй історії.

Письменник Річард Пауерс висловився так: «Найсильніші у світі аргументи не змінять думку жодної людини. Єдине, що може це зробити, — хороша історія».

Такий шлях! Всім мир!

Корисні матеріали, сервіси та підписка

Телеграм канал – Інформаційна безпека мозку для ментального здоровʼя

Телеграм канал — Переконання та стратегії для росту, щастя, успіху

Тренажер для вивчення іноземних мов Words

Матеріали для продажників [ в розробці ]

Матеріали з маркетингу [ в розробці ]

>> Отримати відповідь на питання, яке вас цікавить

Розробка сайтів під ключ

Підписатися в Телеграмі [ там ділюсь короткими думками, музикою та анонсами статей ] , Ютуб [ тут різними корисними відосами ] та x.com

Було корисно та цікаво – підпишись, поділись та перешли друзям!