У 2007 році найвідоміший скрипаль у світі Joshua Bell разом із американським виданням – вирішили провести експеримент.
Провести 43-хвилинний концерт, який він зазвичай давав у Симфонічному Холлі – у переході метро.
Граючи на старовинній скрипці вартістю 3,5 м доларів, яку зробив сам Страдіварі.
За 43 хвилини повз нього пройшло більше 1000 людей.
З яких лише 7 зупинилися для того, щоб послухати найскладнішу у виконанні скрипкову композицію.
Заробив він трохи чимало 52 долари.
Хоча зі звичайного свого 43-хвилинного концерту він заробляв щонайменше 600.000 доларів, а концерти у нього розписані на рік уперед.
Що показав цей експеримент?
Маркетинг – завжди попереду продукту.
Як би ваш продукт не був унікальним, це нічого не означає саме по собі.
А це вкотре підтверджує те, що сильна історія – працює набагато краще за будь-який маркетинг.
І саме вона приносить найбільше грошей.
Хочеш більше клієнтів та грошей? Створюй історії.
–
Письменник Річард Пауерс висловився так: «Найсильніші у світі аргументи не змінять думку жодної людини. Єдине, що може це зробити, — хороша історія».
Такий шлях! Всім мир!
+ Матеріали. Сервіси. Підписка. Для квантового стрибка та виходу в космос.
Книга – Максимальна ефективність. Ключ до здорового, щасливого та продуктивного життя. А не так як зараз.
Телеграм канал – Антивірус для мозку. Ментальне здоровʼя на максималках
Телеграм канал — Ахуенні Переконання
САМИЙ ефективніший в світі тренажер для вивчення іноземних мов Words. [ 100% результат. 100% – гарантія. Перший місяць – Безкоштовно! ]
Матеріали для продажників [ в розробці ]
Матеріали з маркетингу [ в розробці ]
>> Отримати відповідь на питання, яке вас цікавить
Підписатися в Телеграмі [ там ділюсь короткими думками, музикою та анонсами статей ] , Ютуб [ тут різними корисними відосами ] та x.com
Було корисно та цікаво – підпишись, поділись та перешли друзям!