#515
Конверсія в успіх
Для розуміння поняття конверсії наведемо статистику про золоту лихоманку на Клондайку в 1897 році (поблизу Аляски), яку описував Джек Лондон:
• Близько 1 мільйона людей мали намір вирушити за золотом на Клондайк.
• Приблизно 100 тисяч дійсно вирушили в дорогу.
• Близько 60 тисяч загинули в дорозі або повернулися назад.
• Приблизно 40 тисяч дісталися до Доусона — центру лихоманки, де реєстрували заявки на ділянки з золотом.
• Лише 4 тисячі з них дійсно знайшли золото.
Фактично, лише 4 000 з 1 000 000 досягли успіху, що становить 0,4%.
Ці цифри можна легко застосувати до бізнесу, стартапів, кіно, літератури, технологій тощо.
Пітер Левелс “Make”
Вчора дочитав книгу відомого соло підприємця Пітера Левелса “Make”. Для розуміння, що це а людина.
Це щоб ви розуміли доходи з сайтів. І це робить одна людина.
Прочитав його книжечку. Нічого нового не знайшов. Тільки підтвердив свої переконання. Треба якнайшвидше починати тестувати ідеї. Ідей і гіпотез має бути дуже багато. І на додачу його статистика по користувачам для сайтів та застосунків по платним користувачам.
Якщо у вас є 1 000 активних користувачів вашого продукту, не очікуйте, що більше ніж 5% з них будуть готові платити. Ймовірно, навіть менше. Отже, ваша база платних клієнтів становитиме менше 50 осіб.
Ось у чому виклик: побічний проєкт може бути успішним із 1 000 користувачів, але це не стане бізнесом із 1 000 безкоштовних користувачів. Вам потрібно 1 000 платних користувачів. Це означає, що ваш побічний проєкт повинен мати 20 000 потенційних безкоштовних користувачів.
Замисліться над цим.
І ще просто прикольний приклад монетизації. Але звісно, головне це трафік. Так конверсія.
Оголошення про вакансію на Dribbble Jobs коштує $299 за 30 днів. Вони отримують приблизно 5 таких оголошень щодня. Це означає, що вони можуть заробляти $1 500 на день, або $45 000 на місяць, або $540 000 на рік.
Бачите закономірність? Ви створюєте безкоштовний продукт, який генерує трафік, а потім додаєте щось цінне для ваших користувачів або для бізнесів, які націлені на вашу аудиторію, і хтось із них за це заплатить. Це дозволяє підтримувати ваш безкоштовний сайт, що, у свою чергу, генерує більше трафіку, коли ви над ним працюєте.
Ще один приклад з мого сайту.
Це конверсія моїх заголовків в гуглі. 2 відсотки. Сука. І це вважається нормальна конверсія. Тому одна за задача цього блогу, навчитись робити цікаві заголовки. Щоб людина в пошуку просто клікнула по ньому. І далі прочитала текст.
Такий шлях! Всім мир!
+ Матеріали. Сервіси. Підписка. Для квантового стрибка та виходу в космос.
Книга – Максимальна ефективність. Ключ до здорового, щасливого та продуктивного життя. А не так як зараз.
Телеграм канал – Антивірус для мозку. Ментальне здоровʼя на максималках
Телеграм канал — Ахуенні Переконання
САМИЙ ефективніший в світі тренажер для вивчення іноземних мов Words. [ 100% результат. 100% – гарантія. Перший місяць – Безкоштовно! ]
Матеріали для продажників [ в розробці ]
Матеріали з маркетингу [ в розробці ]
>> Отримати відповідь на питання, яке вас цікавить
Підписатися в Телеграмі [ там ділюсь короткими думками, музикою та анонсами статей ] , Ютуб [ тут різними корисними відосами ] та x.com
Було корисно та цікаво – підпишись, поділись та перешли друзям!