#399 – Оффер на $100 мільйонів. Як робити пропозиції, від яких неможливо відмовитися. Алекс Хормозі [ Alex Hormozi ]

Книгу поки читаю, тому буду додавати прикольні тези в реальному часі. Нарешті читаю першу бізнес книгу в оригіналі.

Професор маркетингу запитав своїх студентів: «Якби ви збиралися відкрити кіоск з хот-догами, ви матимете лише одну перевагу над вашими конкурентами. Що б це було?

Місцезнаходження! Якість! Низькі ціни! Найкращий смак!

Студенти продовжували давати припущеня, поки врешті не закінчилися відповіді. Вони дивилися одне на одного, очікуючи, що професор заговорить. У кімнаті нарешті затихло.

Професор посміхнувся і відповів: «Голодний натовп». Ви можете мати найгірші хот-доги, жахливі ціни, і бути в жахливому розташуванні, але якщо ви єдиний кіоск з хот-догами в місті де почалася футбольна гра місцевого коледжу, ви все розпродасте. Це є значення голодного натовпу.

Зрештою, якщо є маса попиту на рішення, ви можете бути посереднім у бізнесі, мати жахливу пропозицію і не мати вміння переконувати людей, і ви все одно можете заробляти гроші.

Немає пропозиції? Ніякого бізнесу. Немає життя.

Погана пропозиція? Негативний прибуток. Ніякого бізнесу. Жалюгідне життя.

Гідна пропозиція? Жодного прибутку. Стагнуючий бізнес. Застійне життя.

Гарна пропозиція? Якийсь прибуток. Гаразд бізнес. Добре життя.

Пропозиція Великого шолома? Фантастичний прибуток. Божевільний бізнес. Свобода.

Growing markets are like a tailwind. They make everything move forward faster. Declining markers are like headwinds. They make all efforts harder. 

Зростаючі ринки схожі на попутний вітер. Вони змушують все рухатися вперед швидше. Вмираючі ринки схожі на зустрічний вітер. Вони все роблять, щоб докладати більше зусиль.

There are three main markets that will always exist: Health, Wealth,
and Relationships. The reason that those will always exist is that there is
always tremendous pain when you lack them. There is always demand
for solutions to these core human pains.

Є три основні ринки, які існуватимуть завжди: Здоров’я, Багатство, і Відносини. Причина того, що вони завжди існуватимуть, полягає в тому, що завжди існує величезний біль, коли їх бракує. Завжди є попит для вирішення цих основних людських болів.

Знову ж таки, ми не намагаємося залучити якомога більше клієнтів. ми намагаються заробити якомога більше грошей.

Люди хочуть купувати дорогі речі. Їм просто потрібнa причина.

Логічні vs Психологічні рішення

Більшість людей природно намагаються вирішувати проблеми за допомогою логічних рішень. Але логічні рішення зазвичай вже були випробувані… бо вони логічні (це те, що спадає на думку всім).

Як підприємець, я дедалі частіше підходжу до проблем із метою знайти психологічні рішення, а не логічні. Адже якщо б існувало логічне рішення, проблему, найімовірніше, вже було б вирішено. Все, що залишається, — це психологічні аспекти проблем.

Ось кілька прикладів, натхненних Рорі Сазерлендом, директором з маркетингу Ogilvy Advertising:

1. “Будь-хто може продати продукт, запропонувавши знижку. Але для того, щоб продати той самий продукт за преміум-ціною, потрібен великий маркетинг.”

2. Логічне рішення: прискорити потяги для підвищення задоволення пасажирів.

Психологічне рішення: зменшити дискомфорт очікування, додавши карту з точками, яка показує, коли приїде наступний потяг.

Психологічне рішення: найняти моделей як стюардес, щоб пасажири бажали, щоб поїздка тривала довше.

3. Логічне рішення: зробити ліфти швидшими.

Психологічне рішення: додати дзеркала від підлоги до стелі, щоб люди милувалися собою і забували про тривалість поїздки.

4. Логічне рішення: зробити продукт дешевшим.

Психологічне рішення: виробляти менше товарів і підвищити ціну, щоб люди хотіли їх ще більше.

Висновок:

Часто логічні рішення вже випробувані й не дали результату. На цьому етапі історії ми повинні спробувати психологічні рішення для вирішення проблем. Це новий підхід, який часто приносить більший успіх у бізнесі.

Такий шлях! Всім мир!

+ Матеріали. Сервіси. Підписка. Для квантового стрибка та виходу в космос.

Книга – Максимальна ефективність. Ключ до здорового, щасливого та продуктивного життя. А не так як зараз.

Телеграм канал – Антивірус для мозку. Ментальне здоровʼя на максималках

Телеграм канал — Ахуенні Переконання

САМИЙ ефективніший в світі тренажер для вивчення іноземних мов Words. [ 100% результат. 100% – гарантія. Перший місяць – Безкоштовно! ]

Матеріали для продажників [ в розробці ]

Матеріали з маркетингу [ в розробці ]

>> Отримати відповідь на питання, яке вас цікавить

Розробка сайтів під ключ

Підписатися в Телеграмі [ там ділюсь короткими думками, музикою та анонсами статей ] , Ютуб [ тут різними корисними відосами ] та x.com

Було корисно та цікаво – підпишись, поділись та перешли друзям!