Ваша дитина прийшла додому зі школи. З української, як завжди, п’ятірка, четвірки з біології та історії. А от з математики – двійка. На чому ви, як батько чи мати, зосередитесь?
Думаю, розмова буде про двійку з математики.
Втішає те, що, за оцінкою Бекінгема, який і вигадав цей приклад, майже всі батьки фокусуються на двійці. «Чому так сталося?», «Давай вирішимо, як виправити», «Що робитимемо, щоб не повторилося?»
Наш мозок обожнює розв’язувати проблеми. А на четвірки-п’ятірки реакція зазвичай: «Молодець». І все.
Якщо ви будете прокачувати лише свої слабкі сторони, то досягнете того, що у вас буде багато сильних слабких сторін. Краще розвивати свої переваги. Досягти, бодай у чомусь, виняткової майстерності.
Так працює наш мозок. Це поломка. Тому треба постійно собі нагадувати про свої досягнення. Нагадувати собі про випробування, які ми пройшли.
В мене таке було до недавнього часу. Я обесцінював свої вищі освіти, марафони і взагалі все, що було і є у мене кафового. Але це баг, який треба постійно фіксити.
Фокусуватись на позитиві, своїх сильних сторонах, підтримувати їх та розвивати. А на все покласти болт.